KECIL TAPAK TANGAN, NYIRU KU TADAHKAN KAWAN-KAWAN... JADILAH SEPERTI RESMI PADI, SEMAKIN BERISI SEMAKIN MENUNDUK :)
RSS
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Welcome and thank you for visiting norsyafiqqah.blogspot.com..here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation, natural suplement.

I am Syafiqqah, your Shaklee Independent Distributor at Jitra,Kedah. Delivery throughout Malaysia
Shaklee ID: 893986| nnorsyafiqqah@gmail.com| 013-4697950|FB: Syafiqqah

MASTERCHEF KIDS

cuti sebulan for semester break memang terasa sangat panjang.

and when my grandparents comes home from Mecca, it's very happy moment for us.
Alhamdulillah, both of them are health n they looked very happy even though have a long journey.

satu hal yang tak bole tinggal of course la surviner dari sana.
excited sgt sume cousin2 termasuk la aku..hikhik

ptg tu usha cousin2 aku yg kcik molek ni maen 'dangau' aka pondok2...
tingat zaman aku kecik2 dulu...ulat gonggok bawah umah jadi mangsa... maen tembak2 guna ulat tu... maen dangau pown guna ulat tu juga..
tapi bila da besar tengok ulat tu da rasa geli...



 




maen- maen mata pulak


antara hasil hidangan yang sempat disiapkan oleh chef2 tak bertauliah ni




 


ptg tu after balik dari kenduri, pegi panjat pokok pulak... dorang panjat pokok kecik je... aku dulu lagi advance... panjat tinggi2 then takut nak turun..haha
pokok jambu batu la..pokok rambutan la...pokok durian???
ada ke manusia panjat pokok durian??
durian tunggu gugur laaaa





minggu akhir cuti yang terisi sedikit...
alhamdulillah...
dapat jugak bertentang dua mata dengan si dia
walaupown sekejap cukup la untuk sekarang ni
nanti da kahwin tengok la puas2 ye
n thankz a lot for the 'CUTTEST CAKE' that u give me
walau pown bufday I da lps U ttp nk celebrate jgk kn...
** mood terharu sgt2



thats all for today..thank you AWAK

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved By http://norsyafiqqah.blogspot.com