KECIL TAPAK TANGAN, NYIRU KU TADAHKAN KAWAN-KAWAN... JADILAH SEPERTI RESMI PADI, SEMAKIN BERISI SEMAKIN MENUNDUK :)
RSS
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Welcome and thank you for visiting norsyafiqqah.blogspot.com..here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation, natural suplement.

I am Syafiqqah, your Shaklee Independent Distributor at Jitra,Kedah. Delivery throughout Malaysia
Shaklee ID: 893986| nnorsyafiqqah@gmail.com| 013-4697950|FB: Syafiqqah

saya punyer citer arini

hari ni hari ketiga kt umah mak lang...kena tinggal sorang2 pulak tu... yg lain sume pegi skolah, mak lang n pak lang keje... n aku plak mmg xda bnda nk dbuat... rindu kt mak...adik2... esok along balik ye mak..^_^
walaupown xpg mana2 tp bole la even just stay kt umah ni...xda bosan sgt pown... nk kuar pown malas even pak lang da tinggalkan moto tuk ak..hari2 tanya aku xnk kuar ka?? moto tu ada..hikhik...mls sbnrnya...

semalam adik sepupu ak ni mintak tlong siapkan lukisan dia... da lma aku x asah bakat ni... maen dgn water color..sketching... wow...sgt best!! smpai la pkul 12 mlm n everything done...
cikgu d plak mntk wt mcm2... smpai kn 3 jns skill nk swuh apply kn skali gus...huh
ntah pe2...aku pown bantai je la lukis n color ssedap rasa aku ja... then aku pesan kt cousin ak tu..klu ckgu bnyk songeh lg ckp kt dia..cikgu wt sndri la eh...sy da pnat..haha

in progress....
yg da siap...hihi..ok la tu... standard bru blajar..ni namanya rama2 campak... interior designer tu award to Are Qilla

bila dok sorg2 kt umah ni teringat pulak dekat dia...dia..dia...n dia...
rindu la...
bla bole jumpa ntah???



oh ya..sblm terlupa... aku nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU untuk pak uda ak yg baru je melangsungkan pernikahan dorg tnpa aku..huhu..sedih bangat...klu x sebab esok tu da start exam mst aku da balik kg jgk...


tp xpe..kenduri lmbt lg...bln5 nt kn??? so da peluang lg la nk celebrate sama2..
al maklumlah...setelah bertahun2 lamanya keluarga kmi xda pe2 kenduri kawin rindu plak rasanya nk rasai suasana kesibukan yg maha sibuk tu..hikhik
oh ya..dengar citer t mak teh pulak nk langsungkan...ujung tahun ni...wah3...
skali da start kenduri berangkai2 pulak...ok la tu...pe2 pown along ucapkan tahniah ye wt pak uda n mak uda...n bakal pengantin baru (mak teh) nt...
cer teka yg mna satu mak teh saya??


guess who gonna be my pak teh???

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved By http://norsyafiqqah.blogspot.com