KECIL TAPAK TANGAN, NYIRU KU TADAHKAN KAWAN-KAWAN... JADILAH SEPERTI RESMI PADI, SEMAKIN BERISI SEMAKIN MENUNDUK :)
RSS
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Welcome and thank you for visiting norsyafiqqah.blogspot.com..here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation, natural suplement.

I am Syafiqqah, your Shaklee Independent Distributor at Jitra,Kedah. Delivery throughout Malaysia
Shaklee ID: 893986| nnorsyafiqqah@gmail.com| 013-4697950|FB: Syafiqqah

2 minggu da berlalu sejak aku start cuti semester... jauh di sudut hati rindukan KUALA PILAH...hehe
mana tak nya...selalunya tiap2 pagi n petang mesti aku akan perhatikan panorama alam kawasan sekitar kolej aku... sangat mendamaikan hati yang tengah serabut dengan study... bila redup sikit waktu petang aku akan pergi lepak sorang2 kat tempat yang selalu aku duduk tu... damai...sangat2 mendamaikan... tenggelam dalam lamunan aku sorang2 bila perhatikan alam...

suasana matahari tenggelam
suasana lepas hujan lebat
 esok cuti sekolah sempena pertabalan Yang Dipertuan Agong ... menjunjung kasih Tuanku...semoga Allah melimpahi kekuatan dan kesihatan dalam mentadbir negara...semoga panjang umur Tuanku =)
DAULAT TUANKU

jumaat lepas pergi bershopping sakan dengan mak... ikut abah pergi kem...kami singgah duty free bkh...
emm...da lama ta shopping macam ni...jalan sama2...hikhik...suke sangat taw tak...sampai lenguh kaki aku ni asyik dok ulang alik tempat yang sama... ala..kawasan tu pown takde luas mana pown... sejam cukup untuk jelajah sume kawasan tu...
1..2...3...taraaa!!
pose bakal model
lolipop ni besar giler...ntah tahun bila  nak
 abes kalau makan ni
serbu!!!

sabtu plak da kenduri mak saudara aku... umur baru 19 tapi da nak kawin... then tok pown bagi je la kawin dari dok wat bukan2 plak t.... dalam tengah best2 raikan pengantin tu ujan lebat plak tetiba turun... tengok ujan tu seolah2 dok panggil aku suruh join sekali...memang best la kalau bole maen ujan waktu tu... sebelum ni tak  bole maen ujan takot demam t susah..yela dengan nak exam lagi...kalau tak sihat susah la kan...hehe
hantaran dari pihak lelaki

saja nak melenjan katil pengantin..hikhik
pose dengan cousin
on the way balik tu singgah ladang anggur at tasik beris, sik (melancong la konon2nya)...waaaa...sangat2 la teruja... 1st time tengok pokok anggur yang real depan mata...tengok buah2 anggur tu bergantung merata2...seyesly...sangat mengujakan..tapi sayang tak bole petik sebab buah tu belom cukup matang lagi... tapi takpe...dapat pengalaman berjalan dalam ladang anggur tu pown da cukup besar nikmatnya...subhanallah...
posing depan pintu masuk
saja nak gtaw nama tempat ni..ngeh3

panorama TASIK BERIS
nyum2!!
luasnya ladang ni
 2 hari lepas abah dengan qayyum da balik tempat dorang... aku asa sedih sangat...mana tak nya.. baru je nak lepaskan rindu dengan family tapi sekejap ja bole dok sama2...minggu ni abah balik lagi tapi qayyum tak balik...izzat ja balik...abah balik pown sebab izzat balik minggu ni...t takda orang nak hantar dia balik sekolah...

dua hari ni jugak la terasa sangat2 bosan...TV rosak...nasib baik la da lappy kesayangan aku ni..kalau tak abes la...mati kutu aku dok umah sorang2...sofea dengan sarah pegi sekolah... mak dengan kawan2 dia dok belajar masak macam2...aku??? jadi la MISS LONELY~~~~
haha..asa cam bengap sekejap dok kat umah sorang...takda sapa aku nak kacau..kalau qayyum da best jugak..da la manusia nak kena buli dengan aku.emmm

online hari2 pown bosan jugak...cakap sorang2 dengan lappy ni asa cam orang bodoh je... memang tak berdunia la aku ni...kawan pown takda...haila hai...nasib badannn....n_n

jeles plak aku tengok ikan dalam akuarium ni... kawan2 dorang ramai... aku sorang2 je...
tetiba rindu kat kawan2 kat sana... zanie..kak cik...che dot...++ sume la kawan2 aku kat sana...
dorang wat ape la sekarang kat umah eh???
mesti tengah happy ending
aku je yang happy with loneliness

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved By http://norsyafiqqah.blogspot.com