KECIL TAPAK TANGAN, NYIRU KU TADAHKAN KAWAN-KAWAN... JADILAH SEPERTI RESMI PADI, SEMAKIN BERISI SEMAKIN MENUNDUK :)
RSS
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Welcome and thank you for visiting norsyafiqqah.blogspot.com..here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation, natural suplement.

I am Syafiqqah, your Shaklee Independent Distributor at Jitra,Kedah. Delivery throughout Malaysia
Shaklee ID: 893986| nnorsyafiqqah@gmail.com| 013-4697950|FB: Syafiqqah

kita bila pulak???


hari ni pagi2 da start buat kerja yang menuntut perhatian untuk disiapkan... sambil2 tu online fb... baru on je ttbe da msok post gmbr psangan bhgia ni... rupa2nya da kahwin..baru je dorg langsungkan... umor gurlz tu sebaya je dgn aku... tp da smpai jodoh dia n dh terikat dgn ikatan yg sah! dlm hati aku ttbe terpalit rasa cemburu bla tgok psangan bhgia tu dh selamat mdirikan msjid dorg... dlm hati mmg da lma hrpkan hubungan ni berakhir dgn ikatan yg sah... tapi masih bnyk halangan utk kmi smpai ke 'checkpoint' tu... kdg2 nk je ckp kt mak abah bole x kalau segerakan... bkn sb gatal eh tp xnk sume prasaan ni jd racun nt... x nk jd fitnah!! x salahkan kalau dirikan msjid di usia muda... Islam pown galakkan... hmm..doaku Allah akn bg kkuatan n ksabaran pd kmi utk sikit msa lg...

"Jika datang kepadamu sesiapa yang kamu redhai agama dan akhlaknya maka nikahilah dia. Jika tidak dilakukan akan berlaku fitnah di muka bumi dan kerosakkan berleluasa."
(Riwayat al- Baihaqi) 

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved By http://norsyafiqqah.blogspot.com