KECIL TAPAK TANGAN, NYIRU KU TADAHKAN KAWAN-KAWAN... JADILAH SEPERTI RESMI PADI, SEMAKIN BERISI SEMAKIN MENUNDUK :)
RSS
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Welcome and thank you for visiting norsyafiqqah.blogspot.com..here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation, natural suplement.

I am Syafiqqah, your Shaklee Independent Distributor at Jitra,Kedah. Delivery throughout Malaysia
Shaklee ID: 893986| nnorsyafiqqah@gmail.com| 013-4697950|FB: Syafiqqah

to all my lovely frenz

Ya Allah
kiranya rasulMu hidup bersahabat
kurniakan jua aku sahabat,
tp biarlah sahabat2 dri lorong2 yg mbenarkanMu spt kebenaran AsSidiq..
biarlah sahabat2 dri pintu2 ilmuMu spt Ali...
Ya Allah..
kiranya semua itu tidak layak buatku,
aku bersyukur di pertemukan sahabat yg SATU ini...
mungkin pdnya ada segalanya yg tak pernah aku selami....
mungkin pdnya letaknya ape yg aku impikan selama ini...
Tapi,
jika aku seorng sahabat yg tak menghargai,
Kau ampunkanlah dosaku...DAN kurniakanlah kegembiraan kepada sahabatku....


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved By http://norsyafiqqah.blogspot.com